Nowa grafika okolic Srebrnej Polany

Aloha!

Tutaj Miszel, właśnie miałam napisać post na moim blogu o aktu, ale sso tak długo mi się aktualizuje, więc postanowiłam że napiszę najpierw o niej tutaj, a dopiero potem dodam screeny i napiszę o niej u siebie

I tak, wiem. Długo się tutaj nie odzywałam, sorki.

Jak zapewne wiecie, dzisiaj w sso grafika Srebrnej Polany miała zostać odnowiona. Jedyne co mi się podoba, to Moorland (patrząc na zdjęcie ze strony sso) ale i tak nie jestem do niego zbytnio przekonana. Wszystko wydaje się takie plastikowe. Gdyby przez komputer, telefon, laptop czy jakiekolwiek inne urządzenie na którym gramy, byłoby czuć zapachy, zapewne wszystko by śmierdziało chińskim plastikem XD. 

(Ciągle patrząc na zdjęcie ze strony sso) Podoba mi się niebo, które ujrzymy nocą. Bardzo fajnie by wyglądało na screenach, ale tak sobie myślę, że tamto, które było jeszcze wczoraj było dosyć podobne, ale mniej nasycone. 

Podsumowując.

Nie podoba mi się nowa grafika, ale na pewno po pewnym czasie się do niej przyzwyczaję. Najbardziej podoba mi się grafika Moor, natomiast pozostawia wiele do życzenia. 

Screeny: 

Pierwsze co zrobiłam, po przyjechaniu do moor, to było pójście na plażę jak wielka jest tragedia z piaskiem. Nie postarali się z nim. Starszy był ładniejszy. Do piasku to ja chyba mam największe pretensje XD

UKRADLI ŚCIANĘ XD




Sad jabłkowy nawet mi się podoba, gdyby nie skały nie miałabym do niego żadnych uwag 😉


Wybrałam zaledwie kilka screenów z ogromnej ich ilości 😛
Więc to by było na tyle w tym poście,
papa!

~~Michelle

Link do posta na stronie sso: [KLIK]

Komentarze

  1. fajny post, widzę że nie tylko ja mam takie zdanie :) ale mam pretensję do moor, zabrali bramy i ściany, lubiłam tamto zamknięte, stare, dobre moorland
    ~alexis Bettlehaven

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty