edit obiecany

heloł
Tu Alex, która obiecała wstawić edit, czego nie zrobiła, ale są rzeczy ważne i ważniejsze.
Wgl zauważyłam, że tylko ja i Rachel piszemy tutaj, a reszta? -świerszcz- no właśnie.
Proszę oto edit

Tak się to prezentuje.
Teraz przejdźmy do startowców, dajmy im kilka minut upragnionej sławy.
                                            (tu powyżej nowy                                               tu wyżej stary)
Konie są trakeno podobne, ale są śliczne, w tej maści więcej nie pokaże, bo zmieniłam.
Podobają mi się, są delikatne, ale niestety nie są tak oryginalne, wspomnienia papa.
Ale dzięki bogu nie ma nowego moor, to jest plastelina, jaaa się tego boje. 
To tyle z mojej strony
Do następnego i papaa

Komentarze

  1. Wg mnie te startwoce są taką jalby mieszanką connemary z mustangiem ale to tylko moja opinia xd i sorki że ja napisałam tylko 1 post, ale po prostu nie mam czasu nawet na swojego bloga 😞
    ~~~Miszel~~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję ♥ odpisuję teraz z powodu braku czasu
      ~alexis

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty