Witajcie!

Hej! Przychodzę do was z nową aktualizacją! Otóż w tej oto pięknej aktualizacji znowu odnowili nasze kochane startowce! Mi osobiście bardzo się podobają :D
Mój startowiec jest siwy, lecz ma czarną grzywe i ogon. Tak naprawde, jedyne co w nich nie fajne, to to że są bardzo podobne do trakenów, których nie lubię :P Ale ma za to śliczne i delikatne chody :) Jeszcze nie zmieniłam mu maści, i narazie nie mam zamiaru. Ale skoro to blog fotograficzny, to dodam kilka z nim zdjęć :)
To zdjęcie dodałam z ponoć najwyższego szytu w Jorviku.. Ale mi się wydaje że ten naprzeciwko jest wyższy :,)
To zdjęcie dodałam z ujeżdzalni
To zdjęcie jest z... Jak się jedzie żeby wskoczyć na dach ujeżdzalni, tylko jedziemy dalej drogą a nie wskakujemy na dach c:
To zdjęcie mi się za bardzo nie podoba, bo mi nie wyszło.. Ale sądziłam że dodam, a co tam :)
To chyba wszystko.. A nie, jednak coś jeszcze;
W tym tygodniu niestety skończyło się halloween w naszej ukochanej grze..
Ale przynajmniej mamy świetne odnowione konie!
Więc to już wszysko na dziś, dzięki za przeczytanie!
~Rachel~

Komentarze

Popularne posty