halołiny na star stejbul (orto special)

Heloł,
Dzisiaj chciała bym zrobić post o hallowen, które jak co roku pojawia się na sso (fajnie, że sso to robi, bo myśli o osobach obchodzących je, w tym o mnie, bo sama je obchodze).
W tym roku, Thompsonowi nie chciało się jechać do lasów (Wypowiada się ta, jak dla niej jest to 1 hallowen). Niestety, moje dawne konto, które miałam w wieku 6 lat (Taa to wołanie rodziców żeby mi zadania przeczytali... XD) a pieniędzy własnych nie miałam, a na tym koncie LT kupiłam za własne pieniądze, bo założyłam nowe, bo do tamtego hasła nie mam.
Ja sama uwielbiam hallowen i jesień (uwielbiam gdy pada deszcz, i ten klimat), więc się ciesze, teraz krótka relacja, co możemy znaleźć w tym roku, zaraz wszystko omówimy.

1.Twierdza galopującego Thompsona
2. Okruchy duszy, do których zaraz przejdziemy
3.Co roczne zadanie z dziewczynką w DZW
4.Labirynt z duchami
5.Przejażdżkę w wagoniku w Zamku MSP
...
Twierdza sama w sobie mnie nie przeraża, ale jestem pełna podziwu dla zespołu sso, za wykonanie tak fajnego miejsca, pozwolę sobie wsadzić zdjęcie z oficjalnej strony sso
Tak wygląda twierdza z góry.
Portale do niej można znaleźć w całym Jorviku, Nie da się ich nie zauważyć, bo są wielkie, i zielone.
tak to wygląda
Cała twierdza jest fajnie wykonana
(Harry Potter (świeczki jak by ktoś nie wiedział)XD)
Nie będę się rozpisywać, przyjedziecie sami zobaczycie (osoby bez SR też mają dostęp!).
...
Okruchy duszy to takie kryształki, które wrzuca się do kotła na środku twierdzy

Dostaje się je za wyścigi (3 okruchy) i jeśli weźmiesz ,,zadanie" od jakiegoś ducha, to on da ci wskazówkę,gdzie szukać okruszka (1 okruch). Nie powiem gdzie są, bo sama nie szukam ich.
Wyścigi to:
A.) wyścig stracha na wróble (ten z zadania, gdzie trzeba było zdobyć jabłko dla Pi.)
B.) Wspomnienia jeźdźca bez głowy, tam wcielasz się w samego Thompsona, twój koń w jego konia i jedziesz wyścig.
...
Uwaga! Ta część postu zawiera spoilery zadania z gry, więc jeśli chcesz zepsuć sobie zabawę z odkrywania zadania (a filmiki na yt (YouTube jakby ktoś nie wiedział)to się ogląda) niech pominie tą część, więc czytasz na własną odpowiedzialność, dziękuję tyle w tym temacie.
Zadanie z dziewczynką bierze się od przemytników Roba i Boba, kiedy Bob i Rob wracają z wyprawy, Rob zniknął z załadunkami. Musimy znaleźć załadunki, a potem oddać Bobowi (leżą w labiryncie). Znajdujemy go po ścieżce z ciasteczek, zbieramy je z ziemi i karmimy nimi go, bo był głodny. Wieziemy go do jaskini, ale musimy jeszcze znaleźć posąg jakiś. Znajdujemy kulawą dziewczynkę, przypominającą Freję (dobrze napisałam...?) z farmy Słonecznikowych pół, tylko jest ubrana w poszyte ubrania, takie stare  mocno. Przyprowadza nas do posągu, i prosi o pomoc, bo się ,,zraniła", a nasza postać o dobrym serduszku pomaga jej, a wtedy ona zmienia się w lewitującą dynię i mówi że nas zje (Ech... Bo Mc donalda ani KFC nie ma, to trzeba zrobić z nas Hamburgera). Wtedy my uciekamy, mówimy to Robowi i Bobowi, i pokonujemy potwora, proste? Proste.




(dziewczynka przed przemianą (zdjęcie z blogu ,,Star Stable Mel") )

...
Kolejka jest taka sobie, poprostu patrzysz jak postać jedzie i się rozglądasz, i wyskakują ci postacie jakieś namalowane 
TERA PRO COŚ:
KEMBELL!
Labirynt już ma kilka lat, to jest coś na typ Pac-Man'a.
...
Sklepiki mają fajną kolekcję dla konia egipską.


Jestem po prostu zakochana w tym zestawie, ponieważ podoba mi się motyw i wykonanie, nie mam tylko jednej części, czyli flo na ogłowie.

Dziękuję bardzo za przeczytanie tego postu
Do następnego, paaaa...


Komentarze

Popularne posty