hey

heloł,
To moja pierwsza notka na tym blogu, zastanawiałam się czy napisać, ale skoro Angelica napisała, to ja też. Mam nadzieję że notka przyjmie się, bo jest moją pierwszą w życiu, ale do rzeczy.
Nazywam się Alexis Bettlehaven (w sso oczywiście), chociaż wolę mówią poprostu Alex, lub jeśli ktoś woli, Madeleine też przejdzie,gdyż to mój pseudonim. W sso mam 19 lvl, bo repki nie, bo po co, proszę dowód, że to sso chce mnie zanudzić 

(bo po co robić targ, pożytku nie ma
a ja mam robić)
Repka to zuo. Trenić lubię jak mam taki kaprys. Mam ponad 20 koni (po co liczyć), w czym prawie wszystkie fryzy (Uwielbiam). Jeśli post będzie długi to... sorka, jak zacznę, trudno bym szybko skończyła hehe. Nie lubię RL w 4 osoby, bo zawsze jestem forever alone). Denerwują mnie osoby zapraszające do znaj jak to mówię ,,z ulicy" czyli że ty sobie jedziesz, to one cię do znaj. Prywatnie nazywam się Magdalena, Naście lat i interesuję się rysowaniem, jak chcecie w następnym poście wstawię rysunek. Uwielbiam konie arabskie, Fryzyjskie i andaluzyjskie
DOBRA
miała być to notka taka organizacyjna, a ja tu się rozpisuję
czyli w skrócie:
-Alexis Bettlehaven (lub Alex/Madeleine)
-Serwer Sunbeam Meadow, naturalnie
-Klub The Titans Riders (taaa bardzo nieoczywiste)
- +20 koni
-lvl 19
Następna notka kiedyś tam
paaaa

Komentarze

Popularne posty