Witam :)

Witam wszystkich zebranych... (Jestem amatorką w pisaniu ołkej xD)

Tak jak reszta dziewczyn, chciałabym napisać posta o sobie :)
Więc.. Zacznijmy (? xD)

W grze nazywam się Melinda Puppyrider, wiele osób nazywa mnie Porschem (przyjęło się w pewnym klubie, ale nie reklamuję xd) i Marmurem (tutaj historia ze starego TTR), konto mam od 7 lipca od godziny16 z kawałkiem 2016 roku. Z SSO "znam się" już 4 lata :D Jestem raczej tym doświadczonym graczem, pamiętam prawie wszystkie zadania, które były trudne... Właścicielkę znam już od lutego, na starym blogu są nawet zdjęcia ze spotkań starego TTR właśnie ze mną C: Mam malutko koni, doświadczyłam chyba ze 3 włamy na konto.. Tak to jest jak nie zna się hasła do e-maila, bo ma się konto na sso na mailu taty xD Koni mam na obecną datę (12.10.2018) 6.. Jestem zwolenniczką islandów (aktualnie nie posiadam żadnego) i morganów (mam karego). Zdjęcia robię jak mi się nudzi hihi c:


Ze względu, że mam stary komputer zdjęcia nie zawsze wychodzą, ale z niektórych jestem zadowolona. Co do zdjęć - NIGDY nie dodaję filtrów, CZASEM przybliżam, NIE DA się u mnie zoom'ować, ZAWSZE dodaję to takie "rozmazanie" - nwm jak się nazywa xD

Tutaj parę zdjęć mojego autorstwa:

 (konto bff - Adriana Dogforest)
 (moje konto xd)
 (znowu moje konto)
(konto bff - Adriany Dogforest)

Okej.. To będzie raczej na tyle w tym poście.. Będę dużo wstawiać postów, bo mam dużo zdjęć, więc wyczekujcie xD
~ Melinda Puppyrider

Komentarze

Popularne posty