Cześć 😀

Hej!

Z racji takiej, że Alex i Angelica napisały o sobie w swoich postach, ja też to zrobię 😛 


Na Star Stable nazywam się Michelle Serpenter i mam 14 poziom. Mam również drugie konto, na którym mam 20, ale to w sumie nie ważne xD. Z SSO zaczęłam przygodę w 2013r. 

Na Michelle mam ok. 6 koni, a moimi ulubionymi końmi w grze są islandy oraz fiordy 💗.

Od prawie 2 lat piszę własnego bloga o SSO, dlatego jestem trochę doświadczona w pisaniu na Bloggerze, hyhy 💩. (Ale tylko tak troszeczkę, bo jeszcze te dwa lata nie minęły 😂)


Moimi ulubionymi zabawami na SSO są rl (jako boy koniecznie!) oraz hodo (nie cierpię być  hodowcą, chyba jak większość graczy, skoro zazwyczaj tak długo się go szuka 😂) 


I to chyba tyle, jeśli chodzi o mnie, 
a jeżeli ktoś chce jeszcze trochę o mnie poczytać, zapraszam na mojego bloga (taka reklama heheh)
papa! 💗



Komentarze

Popularne posty