Porady,trik oraz informacja

Heloł,
tu Alex, której oczywiście musi się nudzić. Więc postanowiłam jakieś fotki powklejać, hłe hłe.
Zacznijmy, od popisowego triku, a jest to lewada 
Wstawię tu jedną moją (udaną... chyba) próbę



Mam nadzieję że każdy wie, a jeśli nie, to sobie wyszuka w internetach.
Ale do rzeczy:
Sso dodało mądrą funkcję zdjęć, więc:
1.Podczas dęba, na samym początku, nie za szybko, nie za późno, i klikamy wtedy ,,O" i otwiera nam się cały ten tryb
2. dostosujemy jak chcemy
3.cieszymy się zdjęciem

Takim czymś można fajnie wykonać zdjęcie, bo no, nie okłamujmy się, lipek nie zawsze zdobędzie taki efekt
Uwaga!!!:Może to nie na wszystkich rasach działać, próbowałam TYLKO na fryzie, i tam to się sprawdza, więc jeżeli komuś na np. na walijczyku nie wyjdzie, problem nie mój problem

Trik może się przydać, a pozwoliłam sobie napisać to, bo to jest o sso, i ma powiązanie z fotografią.

Teraz kilka porad według Alex:
-Jeśli niema to być sesja, nie rób tego w dzień aktualizacji, w miejscu gdzie coś zrobiono, bo tam dużo ludzi
-Pamiętaj, żadnymi ulepszeniami zdjęcia jakości Pro nie zrobisz, bo tylko pogorszysz efekt, więc nie dawaj X filtrów
-Zadbaj o scenerie,tego tłumaczyć nie muszę chyba
-Dobierz konia, sprzęt oraz ubranie postaci, bo wyobraź sobie, koń w czarnym ogłowiu, zielonym czapraku z wielkanocy 2018, niebieskie siodło, postać w jeansach, bluzce w kwiatki i kaloszach

Jeśli chodzi o porady to na razie wszystko
Jak się okazuje, nasza kolorowa gierka może się okazać dobrym środowiskiem do zdjęć

A teraz pozostało tylko pytanie:
Ludzie, jak pisać komentarze?bo wyskakuje o potwierdzeniu, a ja nie ogarniam tego

Ogłoszenia parafialne!
Chcę zgłosić, że może mnie na spotkaniach nie być, bo no niestety, czasu nie ma

Post był nawet ogarnięty, nie odbiło mi,hehe
teraz się z wami ludziki żegnam,
Aha, i jeszcze chcę poinformować, że posty mogą się pojawiać częściej ode mnie, więc się przygotujcie, hehehe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
DO ZOBACZENIA! Papa!
~Alex~

Komentarze

Popularne posty