Wczorajsza Aktualizacja

HEJ!
Nudzi mi się więc napisze coś o aktualizacji,
A więc pierwszą rzeczą jest to, że dodali zadania fabularne ( Nwm czy dobrze napisałam xd),
Kolejna jest rzeczą powtarzającą się, a mianowicie sklep u Farah, dodała ona nowy strój do swojej kolekcji
Nowy strój od Farah!
( Zdjęcie nie jest robione prze ze mnie )
I chyba najciekawsza wiadomość jest taką, że odnowili grafikę naszych Jeźdźców Dusz
( Linda i Meteor przed przemianą ^ )
( Alex i Tin-Can przed przemianą ^)
( Lisa i Starshine przed przemianą ^ )
( Zdjęcia umieszczone niżej nie są robione prze ze mnie )

Znalezione obrazy dla zapytania odnowione konie jeźdźców dusz

( Odnowione Dziewczyny ^ )

Znalezione obrazy dla zapytania odnowione konie jeźdźców dusz

( Odnowiony Tin-Can ^)

Znalezione obrazy dla zapytania odnowione konie jeźdźców dusz

( Odnowiony Meteor ^ )

Znalezione obrazy dla zapytania odnowione konie jeźdźców dusz

( Odnowiony Starshine )

Rhiannon i Concorde potrzebujÄ… Twojej pomocy!

( Iii.. Concorde, nie został on chyba naruszony ;) )
Anny nie mogłam umieścić przed przemianą, więc dam coś nawiązujacego

Okej, więc przy okazji, podziele się z wami czymś, co mnie się przydarzyło gdy weszłam do gry, otóż


Stara grafika postaci weszła w nową xD
Mi się bardziej podobała stara grafika ale cuż..
( Mam jeszcze zdjęcia przed przemianą samych jeźdźców dusz i samych koni )

To chyba wszystko z tej aktualizacji
Więc dziękuje wszystkim którzy przeczytali C;
~Rachel~




Komentarze

  1. Według mnie ze Starbreedów najładniejszy jest Meteor, a z jeźdźców dusz Alex. I mi też bardziej podobała stara grafika, chyba po prostu się do niej przyzwyczaiłam skoro tyle lat z nią grałam 😐.
    ~Michelle

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty